Saturday 12 January 2013

2013

Rasanya belum terlambat lagi untuk aku ucapkan selamat menyambut tahun baru. Tak sampai 15 hari lagi kan? Lagipun ni blog peribadi,tulis je lah apa yang aku nak tulis. Hihi.

            Cakap pasal tahun baru, mesti ada azam baru kan. Tetiba tahun ni aku rasa macam mind set aku dah bertukar sikit. Mungkin sebab dah nak masuk 20 ni kan. Cara berfikir pun dah tambah matang.

            Apa yang aku nak sangat buat ialah, beli DSLR kemudian travel satu Malaysia. Ambil gambar banyak-banyak, buat travelog ataupun jurnal perjalanan aku. Waaahhhh!!! Impian!

            Lagi satu, aku nak sangat nak sangat novel aku diterbitkan *genggam tapak tangan sambil pejam mata erat. Ni impian dari sekolah rendah lagi. Haha.

            Impian yang terakhir ni adalah impian yang terbaik aku rasa aku pernah ada. Aku tak nak kahwin dalam masa terdekat ni. Aku nak travel dulu, nak novel aku diterbitkan dulu dan cari ehhh bukan, aku akan dicari oleh soulmate aku. Hahah.

            Pelik kan? Tapi pasal novel, aku akan still tulis novel cinta lagi. Sebab pada aku, cinta tu universal, unexpected and unable to be explained.
           

No comments:

Post a Comment