Friday 12 April 2013

entry promote lagu.



One fine day, aku sembang dengan seorang kawan ni. Kawan lama yang dulunya naik muak aku jumpa dia hari-hari tetapi sekarang ni aku mengaku yang aku rindu nak jumpa dia. HAHA.
Maka berlakulah conversation seperti yang di bawah.

Him: Apa cerita crush kau sekarang?
Me: Kenapa kau nak tahu?
Him: Yelah. Pelik kalau fatin arina tak der crush *emotikon senyum keluar lidah

Hahaha. Yer yer. Dulu aku mengaku, zaman pra kematangan memang aku selalu perlukan seseorang di sisi aku. Sekarang pun. Tapi aku macam malas nak fikir la benda-benda macam ni. 

Konklusinya, crush hanya akan membuatkan hati anda remuk. Percayalah

p/s: aku saja je nak promote lagu ni sebenarnya. Best! *untuk awak yang selalu buat saya sakit jantung* 

 

No comments:

Post a Comment