Thursday 1 November 2012

the last one to wish



Selamat Hari Raya! Tahu tahu dah teramat lewat untuk wish, but still nak cakap jugak. Hee. Now, I’m leisurely at home enjoying a week break. Fuhhhh.

                Tapi proses untuk sampai rumah tu,punyalah panjang. Perjalanan yang biasanya mengambil masa 12 jam menjadi 18 jam. Aku naik bas jam 8 malam tapi 4 petang esok tu baru sampai! Sebenarnya pukul 11 tu bas masih lagi berada di KL, jalan sesak. Atas bas tu, habis aktiviti aku buat. Sampai dah x boleh nak tidur. Bateri laptop dan mp3 totally out. Gadjet pun dah penat macam tuan dia. Haha.

                Balik rumah terus pengsan (baca : tidur), pukul 6.30 baru bangun sebab mama kejut. Malam tu pulak orang sibuk takbir raya, aku buat goanimated dengan line yang lembap. Bayangkan, guna broadband line macam putus-putus. Setiap 15 minit mesti jadi offline, dalam masa tu satu dialog jelah sempat buat. Huh. Dengan titasnya yang kena submit 26 haribulan jugak. Malam tu rasanya aku tidur dalam pukul 2 pagi sebab buat assignment.

*tarik nafas panjang

                So, dengan segala keperitan tersebut, wajarlah aku direward dengan cuti seminggu *clap hands. But but but, bila aku bangun pagi esok ada orang mesej selamat hari raya *senyum lebar Nampak gigi*. Haha. Tu je lah cerita raya aku kot. Tak ada yang menarik, setiap tahun semuanya sama. Beraya sensorang sebab belum masanya lagi berdua. Ehh?

 # my cousin bertunang hari raya kedua, ini menjadikan jumlah keseluruhan cousin aku yang dah bertunang ialah 3 orang. Dengar2 next year, dua daripada mereka akan berkahwin o.O. Fatin Arina still forever alone *kuis tangan dengan pasir

# raya kedua, ada orang kejut aku pagi2 dengan call. Wake up call la sangat. Tapi xderlah pagi sebab masa tu dah jam 11. Kantoi baru bangun sebab suara aku gila serak. Uhhh  -.- mesti beliau x akan aku masukkan aku dalam list calon pilihan *bunyi angin

#my crush tetiba membisu diam sunyi macam duduk dalam gua. Risau kalau ada apa2 berlaku kat dia. Jangan cakap dia pun dah buat preparation nak kahwin jugak *pengsan

No comments:

Post a Comment